Dragi prieteni, clienti si colaboratori,

In ultimele zile am primit sesizari in legatura cu faptul ca unii dintre Dvs. nu ati primit confirmarea de comanda pe e-mail.

Pana remediem acest aspect tehnic, avem rugamintea ca la plasarea comenzii sa respectati urmatorii pasi:

  1. Introduceti datele personale (Numele si prenumele, adresa de e-mail, numarul de telefon si adresa completa).
  2. Selectati Modalitatea de plata (in cont sau ramburs).
  3. Selectati modalitatea de Livrare (Posta Romana, Prioripost sau FAN Courier).
  4. Scrieti Produsele Dorite
  5. Dati click pe Submit
  6. Cand va apare „MESAJ TRIMIS” dati click pe GO BACK

Dupa finalizarea comenzii si selectarea optiunilor de livrare si de plata veti primi un e-mail pentru confirmarea comenzii Dvs.

In cazul in care nu primiti confirmarea pe e-mail (in termen de 24 ore), avem rugamintea sa ne contactati telefonic (Orange: 0744.565.964, Cosmote: 0761.344.630).

De asemenea, dupa livrarea comenzii veti primi un e-mail cu datele de expeditie.

Datorita faptului ca Posta Romana a inceput sa reduca numarul oficiilor postale, exista riscul sa nu primiti avizul in cutia postala.

Pentru a evita intoarcerea retur a coletelor Dvs., avem marea rugaminte ca la data estimativa sa va prezentati la oficiul postal de care apartineti cu datele pe care le primiti pe e-mail (Nr. prezentare, Ramburs si Expeditor).

Daca aveti intrebari sau nelamuriri va rugam sa ne contactati pe e-mail briosetorturiprajituri@yahoo.com sau telefonic (Orange: 0744.565.964, Cosmote: 0761.344.630).

 

Weekend placut!

 

Cu deosebita consideratie,

Echipa Briose-Torturi-Prajituri

 

Anunțuri